Svar till: Vill se ett beslut……. hur gör jag

Start Forum Öppenhetsforum Vill se ett beslut……. hur gör jag Svar till: Vill se ett beslut……. hur gör jag

Klara-Bella
Gäst

Tusen tack för svar. Per Hagström, mycket bra info i ditt inlägg. Jag ska genast skrida till handling och se vad jag kan få fram.Återkommer gärna om jag kör fast.
Till B vill jag bara säga att NEJ jag tänker absolut inte vara anonym. Jag har varit anställd i företaget i 22 år cirka och ser det som min rättighet att få ta del av denna typ av information utan att behöva gömma mig under något skynke. Och hamnar jag i blåsväder, ja då får det väl bli så. De som i så fall ska skämmas tamejfan, är de som anser att jag ska undanhållas den sanna bilden av varför man gör som man gör. Här står en hel arbetsgrupp med hakan vid knäna och undrar. Lång och trogen personal som har arbetat häcken av sig, nätter och dagar för att göra det bra för de som bor här. Hoppat in med kort varsel när personal blir sjuka. Hjälpt till att spara pengar så att kostnaderna inte flyger i taket och överhuvud taget gjort mer än vad en anställning på ett LSS boende ska innehålla. För att hux flux få ett meddelande, lite nonschalant, att XX ska läggas ned. Klart vi undrar och när vi frågar får vi bara undvikande svar. Nä någon måtta får det vara på saker och ting.